02 March, 2010

Wahabi Sembah Kubur Guru Wahabi

DALAM RAKAMAN LIVE INI TOKOH WAHHABI YANG BERNAMA SOLEH FAUZAN MENGHARUSKAN AMALAN MENGAMBIL BERKAT (TABARRUK) DENGAN PELUH, SISA BADAN, AIR LIUR DAN PAKAIAN. SEBELUM INI WAHHABI TERKENAL DENGAN PEGANGAN MENGHUKUM KAFIR SESIAPA YANG MENGAMBIL BERKAT DARI ITU SEMUA. DALAM RAKAMAN TERSEBUT JUGA TOKOH WAHHABI ITU (SOLEH FAUZAN) MENGATAKAN AMALAN MENGAMBIL BERKAT (TABARRUK) DARI ITU SEMUA (PELUH, SISA BADAN, AIR LIUR DAN PAKAIAN) MERUPAKAN AMALAN PARA SAHABAT NABI MUHAMMAD. MAKA SEKARANG WAHHABI SALING KAFIR-MENGKAFIR ANTARA SATU SAMA LAIN DI KALANGAN WAHHABI SENDIRI.



video rakaman suara Wahhabi halalkan dan menggalakkan bertabarruk (mengambil berkat) yang pelik sebelum ini Wahhabi menghukum kufur dan syirik siapa yang bertabarruk dengan kesan-kesan Nabi Muhammad:


Ketauilah bahawa amalan Tabarruk iaitu mengambil berkat dari kesan-kesan Rasulullah merupakan perkara yang diharuskan oleh syariat Islam. Malangnya Wahhabi mengkafirkan sesiapa sahaja yamg melakukan Tabarruk dan sekarang tokoh mereka sendiri pula menghalalkannya. Wahhabi vs Wahhabi. pelik2.


Kubur Ibnu Taimiah Yang Menjadi Tempat Khas Sembahan Agama Wahhabi & Tempat Perubatan Sakit Mata.

WAHHABI DAN PENGIKUT AJARAN IBNU TAIMIAH DAN JUGA MEREKA YANG FANATIK TERHADAP IBNU TAIMIAH MENYEMBAH KUBUR IBNU TAIMIAH WAKTU YANG SAMA MENGKAFIRKAN UMAT ISLAM YANG MENZIARAHI KUBUR NABI MUHAMMAD

Ramai dikalangan ulama-ulama Islam sufi yang sebenar melakukan ziarah ke maqam-maqam tidak bertujuan menyembah kubur tetapi mereka menyembah Allah. Atas alasan ini Wahhabi menghukum ulama-ulama sufi sebenar dan menghukum seluruh umat Islam yang menziarahi kubur sebagai kafir musyrik halal darahnya. Amat menyedihkan Wahhabi dan pengikut Ibnu Taimiah sendiri waktu yang sama menyembah kubur guru mereka Ahmad bin Taimiah yang diangkat oleh Wahhabi sebagai Syeikhul Islam pilihan Tuhan kononnya.



Di dalam kitab menceritakan perihal pengikut Ibnu Taimiah kitab yang berjudul:
الرد الوافر على من زعم بان من سمى ابن تيمة شيخ الاسلام كافر
Ar-Roddul Wafir 'Ala Man Za'ama Bianna Man Samma Ibna Taimiah Syeikhul Islam Kafir,
Karangan pengikutnya bergelar Ad-Dimasyqi yang mana kitab tersebut telah ditahkik oleh seorang Wahhabi bernama Zuhair Syawish dan kitab tersebut juga diperakui oleh seluruh tokoh-tokoh Wahhabi tertera di dalamnya amalan yang dianggap oleh mereka (Wahhabi) sebagai Mu'jizat dan Karamat Ibnu Taimiah dan keharusan menyembah kubur Ibnu Taimiah tidak pada menziarahi maqam ulama lain.

Pada mukasurat 136 dalam kitab tersebut pengikut Ibnu Taimiah menyatakan (teksnya&Sila rujuk scan di atas) :
لآخذن من تراب قبر ابن تيمية فلأكحلها به
فانه طال رمدها ولم يفد فيها الكحل
فجئت الى القبر ، فوجدت بغدادياً قد
جمع من التراب صررا
فقلت : ما تصنع بهذا ؟؟؟
قال : اخذته
لوجع الرمد أكحل به ـ أولاداً لي
فقلت : وهل ينفع ذلك ؟
فقال : نعم
وذكر انه جربه
فازددت يقينا فيما كنت قصدته فأخذت منه، فكحلتها وهي نائمة فبرأت


Kenyataan pengikut Ibnu Taimiaah yang diperakui oleh seluruh Wahhabi itu bermaksud:

""" (Al-Batoihi AlMizi:seorang pengikut Ibnu Taimiah)berkata Aku akan mengambil dari tanah kubur Ibnu Taimiah dan dengan tanah kubur itu aku akan mencelakkannya (meletakkan di dalam mata)Sesungguhnya anak perempuanku telah lama sakit mata dan aku telah mengunakan pelbagai ubat celak, kemudian aku pergi ke kubur Ibnu Taimiah dan aku dapati seorang lelaki berbangsa Baghdad (pengikut Ibnu Taimiah) sedang mengumpul tanah kubur Ibnu Taimiah itu secara tersusun kemudian aku bertanya:"Apa yang kamu lakukan?" lelaki itu menjawab: "Aku mengambil tanah kubur Ibnu Taimiah ini untuk mengubati mata anak-anak aku dengan cara mencelaknya dengan mengunakan tanah kubur Ibnu Taimiah ini". Maka aku bertanya: "Adakah ia memberi tanah kubur Ibnu Taimiah ini memberi manfaat dan penyembuhan atas segala penyakit termasuk penyakit mata itu?" lalu lelaki Baghdad tadi menjawab: "Ya, ianya amat memberi penyembuhan dan kemanfaatan" dan lelaki itu memberitahu bahawa dia pernah mencubanya. Maka dengan itu aku bertambah yakin dengan tujuan aku untuk mengambil tanah kubur Ibnu Taimiah bagi tujuan perubatan (sembahan)kemudian aku mengambil tanah kubur Ibnu Taimiah itu dan aku membawa pulang pada ketika anak perempuan aku tidur aku letakkan tanah kubur Ibnu Taimiah tadi kedalam mata anak aku dan anak aku terus sembuh dari penyakit matanya""".
Tamat kenyataan pengikut Ibnu Taimiah.

Saya (Abu Syafiq) menyatakan: Lihatlah bagaiman pengikut Ibnu Taimiah kesemuanya menyembah kubur Ibnu Taimiah termasuk kepelikan DrMaza yang menganggap Ibnu Taimiah adalah Syeikhul Islam yang dipilih oleh Allah secara langsung. Dalam kitab pengikut Ibnu Taimiah di atas tadi jelas menunjukkan mereka (Wahhabi) menyembah dan menjadikan tanah kubur Ibnu Taimiah sebagai Tuhan mereka. Buku tersebut di akui oleh seluruh Wahhabi didunia ini dan Wahhabi menghalalkan amalan menyembah kubur Ibnu Taimiah dan menjadikan tanah kubur Ibnu Taimiah sebagai ubat yang paling mujarab khususnya penyakit mata. Patutle ramai Wahhabi ada masaalah mata. Agaknya mereka taruk tanah kubur Ibnu Taimiah dalam mata mereka seperti telah jelas Wahhabi memperakui tanah kubur Ibnu Taimiah bagus untuk orang sakit mata.


MENGAPA RAMAI TOKOH WAHHABI MATANYA BUTA?

Soalan ini pembaca jawab sendirilah selepas membaca cara perubatan Wahhabi dengan mengunakan tanah kubur Ibnu Taimiah dimasukkan dalam mata sebagai amalan sembah Ibnu Taimiah 'tuhan' Wahhabi dan amalan mengubati menyakit mata Wahhabi. Kalau saya jawab depa marah kat saya pulak ini saya dah bawa bukti Wahhabi sembah kubur Ibnu Taimiah dan guna tanah kubur Ibnu Taimiah masuk dalam mata depa dari kitab dan buku yang disanjung Wahhabi sendiri. Hangpa pk2lah noh...

www.abu-syafiq.blogspot.com

No comments:


Klik Gambar Untuk Cepat

APA ITU WAHABI SEBENARNYA ?

AKIDAH ISLAM

AKIDAH ISLAM
INILAH AKIDAH ISLAM YANG RIWAYATKAN OLEH IMAM MUSLIM DALAM SOHIHNYA

SYEIKH ABDULLAH AL-HARARI : PAKAR HADITH ZAMAN KINI & PEJUANG AQIDAH ISLAM ZAMAN KINI

SYEIKH ABDULLAH AL-HARARI : PAKAR HADITH ZAMAN KINI & PEJUANG AQIDAH ISLAM ZAMAN KINI
Pakar Ilmu Hadith Zaman Kini Adalah Seorang Ulama Yang Beraliran Ahli Sunnah Wal Jama'ah Iaitu Al-Muhaddith Syeikh Abdullah Al-Harari. Wahhabi Yang Memusuhi Islam Dan Wahhabi Yang Membawa Ajaran Mujassimah Sangat Benci Terhadap Semua Ulama Islam Dan Mengkafirkan Umat Islam

Syeikh Abdullah Al-Harari

  • http://www.youtube.com/watch?v=3XfsIPzC4S8&NR=1

SYEIKH SAYYID 'ALAWI AL-MALIKY

SYEIKH SAYYID 'ALAWI AL-MALIKY
Beliau merupakan ulama ASWJ yg dikafirkan oleh Wahhabi. Beliau mengajar di Masjid Al-Haram Mekah di Bab As-Salam mengenai ilmu aqidah Ahli Sunnah Wal Jama'ah Al-Asya'irah. Kemudian beliau dihalau oleh Wahhabi dan dimaki oleh Wahhabi sebagai Thogout Babis Salam. Wahhabi adalah Yahudi dan pembunuh ulama Islam.

Blog Ini Telah Mencecah Lebih 1 Juta Pengunjung Dalam Masa 10 Bulan Dari Pembukaan

Min Aina Yanzuruna Ilaina?