28 April, 2010

Anwar Sadat PM Mesir Di Bunuh. Kaitan Wahabi?


SESUNGGUHNYA WAHABI MEMPUNYAI GERAKAN BERSENJATA DINAMAKAN SEBAGAI SALAFIYYAH JIHADIYYAH ATAU PEJUANG PELAMPAU WAHABI. MEREKA SUKA MENYERANG PEMIMPIN NEGARA ISLAM








DENGAN JELAS PADA KUBUR PEMBUNUH ANWAR SADAT BERNAMA KHALID AL-ISLAMBOULY TERTERA AKIDAH WAHABI YANG MENGKAFIRKAN PEMIMPIN ISLAM. MEREKA MENGUNAKAN AYAT AL-QURAN BUKAN PADA TEMPATNYA.



26 April, 2010

Pelampau Wahabi Bunuh Rafiq Hariri?




RAFIQ AL-HARIRI YANG MERUPAKAN BEKAS PERDANA MENTERI LUBNAN MATI DIBUNUH DENGAN KEJAM SECARA DIBOMKAN BEBERAPA BUAH KERETA ROMBONGAN BELIAU DAN BELIAU TELAH MENINGGAL DUNIA DI TEMPAT KEJADIAN. GERAKAN HARAKAH SALAFIYYAH JIHADIYYAH LUBNAN ADA KAITAN DENGAN PEMBUNUHAN BELIAU? DILIHAT SALAFIYYAH JIHADIIYAH (PEJUANG LEPAMPAU WAHABI) PERLU BERTANGGUNG JAWAB KE ATAS PEMBUNUHAN RAFIK HARIRI DALAM MEREKA MENJATUHKAN KERAJAAN LUBNAN.

PELAMPAU WAHABI JUGA AKAN MELAKUKAN TINDAKAN YANG SAMA DI MALAYSIA JIKA DI BIARKAN KERANA ITULAH POLIS BUKIT AMAN TELAH MENG I.S.A KAN PELAMPAU WAHABI DI MALAYSIA


Surat Khabar Malaysia Melaporkan 10 Pelampau Wahabi DiTangkap Oleh Bukit Aman Dan Di ISA kan.




SIAPA PEMBUNUH DAN PENGEBOM RAFIK HARIRI?! Mari kita kaji....

PERLU DIKETAHUI UMUM BAHAWA DI LUBNAN TERDAPAT GERAKAN BERSENJATA LENGKAP DENGAN ALAT PEPERANGAN BERGELAR SALAFIYYAH JIHADIYYAH ATAU MUDAH DINAMAKAN SEBAGAI PELAMPAU PEJUANG WAHHABI.

BERDASARKAN KAJIAN DIDAPATI SELEPAS KEMATIAN PM LUBNAN TERSEBUT RAFIK AL-HARIRI YANG DIBUNUH DENGAN KEJAM GOLONGAN GERAKAN SALAFIYYAH JIHADIYYAH ATAU PELAMPAU WAHABI TADI MENDAPAT SOKONGAN&TARIKAN DAN PERSETUJUAN DARI BEBERAPA ORANG YANG TIDAK MENYUKAI RAFIQ HARIRI.


___________SILA KLIK BERITA DI BAWAH__________________

- BERITA RASMI LUBNAN MENGATAKAN KAITAN GERAKAN SALAFIYYAH JIHADIYYAH (PELAMPAU WAHABI) DENGAN PEMBUNUHAN PERDANA MENTERI LUBNAN RAFIK HARIRI DAN GERAKAN TERSEBUT BANYAK MENGUCAR-KACIRKAN NEGARA LUBNAN

- BERITA RASMI NEGARA ARAB MELAPORKAN BAHAWA GERAKAN SALAFIYYAH JIHADIYYAH LUBNANIYYAH ATAU PELAMPAU WAHHABI LUBNAN SERING BERSIKAP MEMBUNUH SESIAPA SAHAJA YANG TIDAK MEMPERSETUJUI MEREKA

- BERITA MELAPORKAN BAHAWA GERAKAH SALAFIYYAH JIHADIYYAH LUBNANIYYAH ATAU PELAMPAU WAHABI LUBNAN MEMELIKI BANYAK SENJATA UNTUK MEMBUNUH DAN MENGUCAR-KACIRKAN NEGARA

Wahabi Akui Ulama Halal Liwat


ASTAGHFIRULLAH...!!! APA ASRI BUAT BELAKANG TU??! LA HAWLA WALA QUWWATA ILLA BILLAH.
ORANG LAIN BOLEH BERDIRI MOLEH JEK! DIA (DRMAZA) 'RASA' APA DOK BAHAGIAN BELAKANG PUNGGUNG ORANG LAIN TU??! TAKKAN ORANG TU RASMI HANG PUNYA BUKU HANG NAK 'RASA' GAK AURAU-AURA LIWAT YANG HANG DAKWA ULAMA HALALKAN TU?! ASTAGHFIRULLAH. (gambar dibawah dipetik dari laman web Dr Asri sendiri tanpa diubah)

DRMAZA MENDAKWA ULAMA ISLAM HALALKAN LIWAT KE DUBUR MANUSIA. BUKTI ADA DI BAWAH PENGAKUAN RASMI GENG WAHHABI DRMAZA! RENUNG2KAN 'TABIAT' BURUK WAHABI ASRI NI...:


(Aura-aura liwat yang didakwa oleh Asri Wahhabi ia dihalalkan oleh Ulama. Perhatikan Aura liwat yang sedang dirasai olehnya?)


(Terpaksa 'pegang' kerana takut ter........lu pkir lah sendiri......depan orang ramai pun kau nak 'rasa' Asri wei? doh doh loh!)


(Dibawah Ini Adalah Bukti Dr Asri Wahabi Dakwa Kononnya Ulama Halalkan Liwat Dubur Manusia)



SEMUA WAHHABI MENDAKWA KONONNYA ULAMA ISLAM MENGHARUSKAN AMALAN LIWAT YANG JELAS DILARANG OLEH ISLAM. HUKUM PENGHARAMAN LIWAT ADALAH MA'LUM BINADDIN BIDDORUROH DIKETAHUI OLEH MASYARAKAT ISLAM. MALANGNYA WAHHABI SERING DIKAITKAN DENGAN RATUSAN KES-KES LIWAT DAN SECARA TERANG-TERANGAN WAHHABI MENGHALALKAN LIWAT.

Di atas merupakan bukti pengakuan sendiri anak didik ajaran Wahhabi yang menuntut ilmu dari Mohd Asri Zainul Abidin (Mufti yang dikatakan pernah dibuang mungkin disebabkan kes ini). Bukti di atas sekarang telahpun dipadam dari laman web mereka oleh Wahhabi yang menyamakan Allah dengan makhluk yang menghalalkan amalan meliwat ke dubur manusia. Mereka memadamnya kerana tembelang mereka yang dilihat seronok menghalalkan amalam liwat telah terbongkar. Hakikatnya Wahhabi banyak menghalalkan amalan melancap dibulan puasa tidak batal puasa, liwat, bunuh dan pelbagai lagi mereka halalkan untuk diri mereka sendiri waktu yang sama Wahhabi mengkafirkan ulama Ahli Sunnah Wal Jama'ah.

Ketahuilah bahawa liwat hukumnya adalah haram disisi Ijma' ulama tiada khilaf melainkan orang-orang yang suka meliwat sahaja yang menghalakannya seperti Musyabbihah Wahhabiyyah.

Nantikan VIDEO terbaru pembongkaran isu liwat yang dilakukan oleh tokoh-tokoh Wahhabi Musyabbihah di laman ini ( www.abu-syafiq.blogspot.com)


TUN DR MAHATHIR MANTAN PM MALAYSIA BERKATA:
1- Saya tidak setuju dengan Asri.
2- Saya tidak terlibat dengan Asri.



Apa si penghalalnya buat di UK dulu yg merupakan negara menghalalkan LIWAT tu???

pikir-pikirlah...


KES WAHABI LIWAT LAGI (2):

____________________________________________________

KES WAHABI LIWAT (3):



________________________________________________________________________

Oleh: anak_perlis97956865@yahoo.com

22 April, 2010

Mengemudi Bahtera Perubahan Minda- BUKU SESAT "BUKU YAHUDI"




BUKU YANG BERJUDUL 'MENGEMUDI BAHTERA PERUBAHAN MINDA' YANG DITULIS OLEH MOHD ASRI ADALAH BUKU YANG BAHAYA KERANA DIDALAMNYA BANYAK TERDAPAT UNSUR-UNSUR VIRUS PEROSAK PERPADUAN UMAT ISLAM DAN MENGKAFIRKAN ULAMA ISLAM JUGA UMAT ISLAM. DI DALAM BUKU TERSEBUT JUGA TERDAPAT UNSUR AMALAN MENGHORMATI YAHUDI YANG MATI KAFIR DAN MEMUSUHI ILMU ISLAM DAN ULAMA ISLAM.


UNSUR-UNSUR SESAT TERDAPAT DALAM BUKU MOHD ASRI:

- Menyandarkan Perbuatan Syirik Kepada Para Nabi.
- Menyamakan Wajah Islam Dengan Kristian.
- Berakidah Allah Duduk.
- Menghina Nabi Ibrahim Sebagai Watak Orang Jahil Tentang Tuhan.
- Mengkafirkan Umat Islam (Tawassul)
- Mempertahankan Orang Kafir Atheis Sebagai Beriman&Bertauhid Kepada Allah.
- Mendakwa Orang Kristian Bertauhid dan Beriman kepada Allah.
- Menghina Ilmu Aqidah Islam.
- Memperlekehkan Hukum Murtad.
- Mengkafirkan Ulama Islam Dengan Menyifatkan Sebagai Khawarij.
- Mendakwa Orang Buat Bid’ah Sesat Pun Dapat Pahala.
- Dakwa Pakai Serban Bukan Sunnah.
- Menghukum Sambutan Maulid Nabi Sebagai Sesat.
- Mengharamkan Sebutan Nama Nabi Atau Wali.
- Melakukan Perkara Yang Dirinya Sendiri Haramkan..
- Banyak lagi…



Di akhir zaman kini semakin ramai manusia yang merasakan dirinya alim tentang ilmu agama malangnya dia sebenarnya merupakan perosak islam sedikit demi sedikit dengan menghina tindakan islam.

Benarlah hadith Nabawi riwayat Muslim dalam Sohih Muslim yang bermaksud:
" Diangkat orang yang jahil itu sehingga dianggap alim, kemudian ditanya padanya soalan, lantas dia memberi fatwa sesat tanpa ilmu, maka sesatlah mereka dan menyesatkan yang lain ".

Kepada Allah jua kita panjatkan kesyukuran kerana tidak terpengaruh dengan ajaran Wahhabi ini walaupun di antara mereka yang jahil kini diangkat sebagai Mufti atau
lebih layak digelar sebagai Mufti Wahhabi
( Mohd Asri : Mohd Asri Zainul Abidin Tukang Buat Kacau-bilau Dan Fitnah ).

Asri ini banyak mengunakan ajaran songsangnya untuk diserapkan ke dalam kerajaan malaysia dan rakyatnya.

Berkebetulan satu negeri yang berkobar semangat agamanya telah terpengaruh dengan pembawakan ajaran yang mengelirukan ini sehingga seorang yang jahil bahkan tidakpun berasal dari negeri tersebut telah diangkat sebagai Mufti negeri tersebut.
Disamping sokongan oleh mereka yang berpangkat besar bagi meneruskan penyebaran ajaran baru Wahhabiyah ditanah air kita ini.

Pelbagai cara dan taktik kotor digunakan oleh pendokong ajaran sesat Wahhabiyah ini, antaranya tidak mengaku diri mereka sebagai Wahhabi, bertopengkan secara dusta dengan nama 'salafi' dan 'sunnah'.

Inilah cara yang pernah dimainkan oleh golongan Syia'h sehingga sekarang.
Benarlah islam mengatakan bahawa golongan sesat ini mempunyai persamaan antara satu sama lain walaupun bergaduh di antara mereka.

Saudara seislamku.
Ajaran Wahhabiyah cukup menjijikkan.
Selain berpegang dengan aqidah salah yang menyatakan

"Allah Duduk Di atas Kursi" ,

Wahhabi juga tidak serik mengkafirkan seluruh umat islam dan menghalalkan darah umat islam.

Asri pernah mengkafirkan seluruh umat islam dalam satu sessi ceramahnya bahawa :

"Sebutan memanggil ' ya Muhammad ' adalah syirik dan kafir" .

Ganjil sungguh kenyataan Asri ini.
Adakah dengan menyebut 'ya Muhammad' atau 'ya Rasulullah' dikira sebagai musyrik?!
Fatwa apakah ini wahai Asri?! Bukankah MuftiN Asri sendiri dan Wahhabi-wahhabi yang lain turut memanggil orang sedemikian?! adakah Asri dan kuncu-kuncunya dah kafirkan diri sendiri pula?.

Saudara sekalian, ketahuilah bahawa kenyataan tersebut adalah fatwa sesat datang dari
bekas Mufti Wahabi!
Saya cukup pelik kenapa orang yang sejahil Asri ini diangkat sebagai mufti.

Kita sebagai umat islam yang mempunyai asas Al-Quran dan Hadith sepatutnya tidak terpengaruh dengan sorokan bertopeng kelulusan PHD atau Dr. atau apa apa sahaja yang diserapka oleh barat.

Bukankah Dr.Amina Wadud si wanita pening juga bergelar Doktor Falsafah dan merupakan pensyarah di Universiti terkemuka yang berkelulusan PHD dalam bidang agama islam?!

Nah!..tanpa disedari ramai,
Asri ini walaupun sering di war-warkan sebagai Dr. ( Doktor Falsafah ) tidak ubah seperti sekufu Dr. Amina Wadud dalam menghidupkan bid'h.
Kita sebagai umat islam sepatutnya menimbang mengikut syariat islam berlandaskan Al-quran dan As-Sunnah, bukannya berdasarkan sijil semata-mata.

Asri banyak bertopengkan dengan nama penentang bid'ah, malangnya dia sendiri yang membuat bid'ah
Lihat saja bida'h dan pendustaan yang dihasilkan olehnya dalam aqidah antaranya Asri ini menyatakan dalam satu majalah secara dusta:
" Akidah Imam Syafie adalah Allah Duduk".

Sungguh berani si MuftiN ini berdusta terhadap Imam Syafie dan tidak gentar melakukan bid'a dalam akidah.
Dalam Al-Quran dan Al-Hadith tidak pernah menyatakan " Allah Duduk ",
maka mengapa Asri menyandarkannya kepada Allah?! Sedangkan hakikatnya dalam kitab Imam Syafie Al-Wasiyah tidak wujud perkataan tersebut.

Dahulu, Asri telah mengeluarkan gesaan baru dan fatwa yang cukup menjijikkan selain akidah Wahhabi yang songsang iaitu menghina tindakan Jabatan Agama Islam dalam membenteras gejala khalwat atau permulaan zina di hotel-hotel.
Asri telah berfatwa bahawa : "Tindakan Jabatan Agama Islam merisik bagi membenteras gejala khalwat di hotel-hotel adalah bertentangan dengan islam".

Subhanallah. Siapakah orang atau dalang yang dipertahankan oleh Asri ini?!
Kalaulah tindakan Jabatan Agama Islam membenteras gejala khalwat di hotel-hotel tidak dianggap sebagai Nahi mungkar?
apakah yang dianggap sebagai nahi mungkar oleh Asri Al-Wahhabi ini?!.
Adakah Asri mahu menunggu sehingga zina berlaku di tepi-tepi jalan depan mata baru nak ambil tindakan?!

Kenyataan Asri ini amat disokong oleh golongan Liberal atau yang Asri
sendiri namakan sebagai Islam Liberal.
Mereka ini gemar mengamalkan perkara terkutuk di dalam hotel-hotel berdasar penangkapan jabatan agama islam.

Kenyataan Asri tersebuat amat bertentangan dengan konsep islam dan Hadith Nabawi.
Sekiranya islam mengesyorkan amalan merisik dari rumah ke rumah untuk mengamalkan amal ma'ruf seperti pergi ke rumah-rumah yang dirasakan ahli rumah tersebut memerlukan bantuan bagi menghulurkan bantuan yang sememangnya amalan ini dianggap amal ma'ruf dan amalan yang baik,
begitu jugalah tidak salah sekiranya pihak bertanggungjawab seperti Jabatan Agama Islam merisik tempat-tempat seperti hotel untuk mencegah kemungkaran.

Seperti mana pihak bertanggungjawab tidak menunggu ribuan fakir miskin keluar terpampang depan mata meminta bantuan bahkan pihak bertanggung jawab pergi merisik tempat-tempat yang dirasakan kewujudan mereka untuk menghulurkan bantuan (amal ma'ruf),

Nah!
begitu jugalah Jabatan Agama Islam tidak perlu menunggu maksiat terpampang depan mata baru nak ambil tindakan.
Dan hadith Nabawi riwayat Muslim yang terkenal bermaksud : "Barangsiapa diantara kamu yang mengetahui wujudnya kemungkaran, hendaklah dia mencegahnya".
"Roa" dalam hadith tersebut bererti 'alima iaitu mengetahui. Macama mana nak tahu kalau tidak mencari.

Sekiranya Jabatan Agama Islam tidak merisik untuk menangkap pengkhalwat di hotel-hotel, maka kenyanglah orang yang berduit untuk buat maksiat di hotel-hotel bersama mana-mana pelacur yang diidamkan.
Adakah mereka ini yang dipertahankan oleh Asri?!.

Setelah banyak pembentangan ilmiah bahawa bercanggahnya Asri
dengan konsep islam dan Hadith Nabi, maka jelaslah tugas dan fatwa Mufti Wahhabi tersebut tidak ubah ibarat
" Menjilat danur demi memuaskan nafsu anjing yang menjaganya".

Inilah tugas Wahhabi. Apa sahaja pangkat yang dipegang pasti akan merosakkan dan memalukan serta menghina islam itu sendiri.

Semoga kita diselamatkan oleh Allah daripada fitnah golongan Wahhabiyyah. Amin ya Robbal ?lamin.

20 April, 2010

'TELAN AIR LIUR' SAYA MASUK SYURGA- FATWA drmaza?






MOHD ASRI BIN ABDUL TALIB ATAU ZAINUL ABIDIN (SETELAH NAMA BAPANYA DITUKAR OLEHNYA) DILAPORKAN BERKATA SESIAPA YANG 'MENELAN AIR LIURNYA : MOHD ASRI' AKAN DIKIRA MENGIKUT SUNNAH NABI DAN ORANG YANG IKUT SUNNAH NABI AKAN MASUK SYURGA. LAPORAN MENGATAKAN AMALAN MENALAN AIR LIUR MOHD ASRI (MANTAN MUFTARI PERLIS INI) JUGA DILAKUKAN DI INSTITUT PENGAJIANNYA DI SALAH SEBUAH NEGERI DI UTARA. MOHD ASRI TURUT MENGGALAKKAN AMALAN 'MENELAN AIR LIUR' YANG TELAH DICAMPURKAN DENGAN BEBERAPA BAHAN BUAHAN YANG DILUMAT OLEHNYA KEMUDIAN DIBERI KEPADA MANA-MANA ORANG IA ADALAH AMALAN SUNNAH DAN SIAPA YANG 'MENELAN AIR LIUR ASRI' KETIKA ITU DIKIRA SEBAGAI SEORANG YANG MEMPERAKUI SUNNAH NABI DAN AKAN MASUK SYURGA KATANYA.


Baca: PENGIKUT IBNU TAIMIAH (WAHHABI&DRMAZA MINUM AIR DANUR IBNU TAIMIAH (BERBUKTI):

http://abu-syafiq.blogspot.com/2010/04/upacara-minum-air-ibnu-taimiah-oleh.html

16 April, 2010

Upacara Minum Air Danur Ibnu Taimiah Oleh Wahhabi (drmaza)




UPACARA MINUM AIR IBNU TAIMIAH DILAKUKAN SECARA BESARAN DAN DIHARUSKAN OLEH SELURUH WAHHABI

BERKATA MEREKA PENGIKUT IBNU TAIMIAH DICERITAKAN OLEH IBNU ABDUL HADI AL-MAQDISI DALAM KITABNYA BERJUDUL AL-'UQUD AD DARIYAH PABILA MENGATAKAN PERIHAL GURUNYA IBNU TAIMIAH:

KETIKA IBNU TAIMIAH MATI PENGIKUTNYA KAMI (ANAK DIDIK AJARANNYA) MEMINUM AIR MANDI JENAZAH IBNU TAIMIAH. WANITA TURUT MENCIUM IBNU TAIMIAH DAN MEMINUM AIR MANDI IBNU TAIMIAH DAN MENGAMBIL BERKAT DARI BENANG YANG TERDAPAT PADA LEHER IBNU TAIMIAH.


LIHAT BUKTI DIBAWAH:

قال ابن عبد الهادي المقدسي في كتابه العقود الدرية في سيرة شيخه ابن تيمية :
1/486
وهو يعدد فضائل ابن تيمية :

( وشرب جماعة الماء الذي فضل من غسله ،
واقتسم جماعة السدر الذي غسل به ،
وقيل إن الطاقية التي كانت على رأسه دفع فيها خمسمائة درهم ،

وقيل إن الخيط الذي فيه الزئبق الذي كان كان في عنقه بسبب القمل دفع فيه مائة وخمسون درهماً ،

وحصل في الجنازة ضجيج وبكاء وتضرع ،
وختمت له ختم كثيرة بالصالحية والبلد ،
وتردد الناس الى قبره أياماً كثيرة ليلاً ونهاراً ،
ورؤيت له منامات كثيرة صالحة )




- شيخ الاسلام أبي العباس تقي الدين أحمد بن تيمية قال الشيخ علم الدين البرزالي في تاريخه : وفي ليلة الاثنين العشرين من ذي القعدة توفي الشيخ الامام العالم العلم العلامة الفقيه الحافظ الزاهد العابد القدوة شيخ الاسلام تقي الدين أبو العباس أحمد إبن شيخنا الامام العلامة المفتي شهاب الدين أبي المحاسن عبد الحليم إبن الشيخ الامام شيخ الاسلام أبي البركات عبد السلام بن عبد الله بن أبي القاسم محمد بن الخضر بن محمد إبن الخضر بن علي بن عبد الله بن تيمية الحراني ثم الدمشقي ، بقلعة دمشق بالقاعة التي كان محبوسا بها ، وحضر جمع كثير إلى القلعة ، وأذن لهم في الدخول عليه ، وجلس جماعة عنده قبل الغسل وقرأوا القرآن وتبركوا برؤيته وتقبيله ، ثم انصرفوا ، ثم حضر جماعة من النساء ففعلن مثل ذلك ثم انصرفن واقتصروا على من يغسله ، فلما فرغ من غسله أخرج ثم اجتمع الخلق بالقلعة والطريق إلى الجامع وامتلا بالجامع أيضا وصحنه والكلاسة وباب البريد وباب الساعات إلى باب اللبادين والغوارة ، وحضرت الجنازة في الساعة الرابعة من النهار أو نحو ذلك ووضعت في الجامع ، والجند قد احتاطوا بها يحفظونها من الناس من شدة الزحام ، وصلي عليه أولا بالقلعة ، تقدم في الصلاة عليه أولا الشيخ محمد بن تمام ، ثم صلي عليه بالجامع الاموي عقيب صلاة الظهر ، وقد تضاعف اجتماع الناس على ما تقدم ذكره ، ثم تزايد الجمع إلى أن ضاقت الرحاب والازقة والاسواق بأهلها ومن فيها ، ثم حمل بعد أن يصلي عليه على الرؤوس والاصابع ، وخرج النعش به من باب البريد واشتد الزحام وعلت الاصوات بالبكاء والنحيب والترحم عليه والثناء والدعاء له ، وألقى الناس على نعشه مناديلهم وعمائمهم وثيابهم ، وذهبت النعال من أرجل الناس وقباقيبهم ومناديل وعمائم لا يلتفتون إليها لشغلهم بالنظر إلى الجنازة ، وصار النعش على الرؤوس تارة يتقدم وتارة يتأخر ، وتارة يقف حتى تمر الناس ، وخرج الناس من الجامع من أبوابه كلها وهي شديدة الزحام ، كل باب أشد زحمة من الآخر ، ثم خرج الناس من أبواب البلد جميعها من شدة الزحام فيها ، لكن كان معظم الزحام من الابواب الاربعة : باب الفرج الذي أخرجت منه الجنازة ، وباب الفراديس ، وباب النصر ، وباب الجابية . وعظم الامر بسوق الخيل وتضاعف الخلق وكثر الناس ، ووضعت الجنازة هناك وتقدم للصلاة عليه هناك أخوه زين الدين عبد الرحمن ، فلم قضيت الصلاة حمل إلى مقبرة الصوفية فدفن إلى جانب أخيه شرف الدين عبد الله رحمهما الله ، وكان دفنه قبل العصر بيسير ، وذلك من كثرة من يأتي ويصلي عليه من أهل البساتين وأهل الغوطة وأهل القرى وغيرهم ، وأغلق الناس حوانيتهم ولم يتخلف عن الحضور إلا من هو عاجز عن الحضور ، مع الترحم والدعاء له ، وأنه لو قدر ما تخلف ، وحضر نساء كثيرات بحيث حزرن بخمسة عشر ألف امرأة ، غير اللاتي كن على الاسطحة وغيرهن ، الجميع يترحمن ويبكين عليه فما قيل . وأما الرجال فحرزوا بستين ألفا إلى مائة ألف إلى أكثر من ذلك إلى مائتي ألف وشرب جماع الماء الذي فضل من غسله ، واقتسم جماعة بقية السدر الذي غسل به ، ودفع في الخيط الذي كان فيه الزئبق الذي كان في عنقه بسبب القمل مائة وخمسون درهما ، وقيل إن الطاقية التي كانت على رأسه دفع فيها خمسمائة درهما . وحصل في الجنازة ضجيج وبكاء كثير ، وتضرع وختمت له ختمات كثيرة بالصالحية وبالبلد ، وتردد الناس إلى قبره أياما كثيرة ليلا ونهارا يبيتون عنده ويصبحون ، ورئيت له منامات صالحة كثيرة ، ورثاه جماعة بقصائد جمة.

12 April, 2010

TAWARAN DEBAT PERCUMA BUAT RASUL DAHRI

SAYA (ABU SYAFIQ AL-ASY'ARY) MENAWARKAN UNTUK BERDEBAT DENGAN RASUL DAHRI AL-WAHHABI DALAM APA-APA ISU PUN KHUSUSNYA BERKAITAN AQIDAH ISLAM DAN ISU BID'AH. SEBENARNYA AJAKAN INI TELAH LAMA SAYA KEMUKAKAN KEPADA SEMUA WAHHABI MALANGNYA YANG DATANG BERDEBAT AMAT SEDIKIT DAN MEREKA KALAH SEPERTI GURU UTAMA MEREKA (WAHHABI) AIMAN YUSUF DAQQAQ YANG KALAH DENGAN SAYA DALAM PERDEBATAN DI MASJID UIA GOMBAK DAN WAHHABI BOLEH RUJUKAN RAKAMAN MEREKA. SILA HUBUNGI SAYA DI 012-2850578 TERUS SAYA YANG JAWAB WAHAI RASUL DAHRI. JANGAN TAKUT! SAYA TAK MAKAN RASUL PALSU. SAYA MAKAN NASI ARAB.

AYYOH! TUNJUKKAN KELAKIANMU WAHAI RASUL PALSU!




RASUL DAHRI MENGAJAR KESEORANGAN DI TAMAN KANAK-KANAK, MYBE KANAK-KANAK PUN TAK DATANG.

Ibnu Taimiah Muhammad Bin Abdul Wahhab. 2 orang jek

10 April, 2010

ORANG MUSYRIK LEBIH MULIA DARI ISLAM - Fatwa Wahabi Sedunia



WAHHABI DALAM VIDEO DAN GAMBAR INI MENGATAKAN BAHAWA SELURUH GERAKAN KAMI (WAHHABI) TERMASUK SELURUH TOKOH KAMI (WAHHABI) MENGATAKANA BAHAWA ORANG MUSYRIK LEBIH MULIA DAN LEBIH AFDHAL SERTA LEBIH BERTAUHID DARIPADA UMAT ISLAM AHLI SUNNAH WAL JAMAAH

04 April, 2010

Ulama Ahli Sunnah Keturunan Rasulullah Menolak Ibnu Taimiah&Wahabi (BERBUKTI)

SYEIKH MAULANA JAMIL HALIM AL-HUSAINIY ( ulama ahli sunnah berketurunan Nabi )


Klik Gambar Untuk Cepat

APA ITU WAHABI SEBENARNYA ?

AKIDAH ISLAM

AKIDAH ISLAM
INILAH AKIDAH ISLAM YANG RIWAYATKAN OLEH IMAM MUSLIM DALAM SOHIHNYA

SYEIKH ABDULLAH AL-HARARI : PAKAR HADITH ZAMAN KINI & PEJUANG AQIDAH ISLAM ZAMAN KINI

SYEIKH ABDULLAH AL-HARARI : PAKAR HADITH ZAMAN KINI & PEJUANG AQIDAH ISLAM ZAMAN KINI
Pakar Ilmu Hadith Zaman Kini Adalah Seorang Ulama Yang Beraliran Ahli Sunnah Wal Jama'ah Iaitu Al-Muhaddith Syeikh Abdullah Al-Harari. Wahhabi Yang Memusuhi Islam Dan Wahhabi Yang Membawa Ajaran Mujassimah Sangat Benci Terhadap Semua Ulama Islam Dan Mengkafirkan Umat Islam

Syeikh Abdullah Al-Harari

  • http://www.youtube.com/watch?v=3XfsIPzC4S8&NR=1

SYEIKH SAYYID 'ALAWI AL-MALIKY

SYEIKH SAYYID 'ALAWI AL-MALIKY
Beliau merupakan ulama ASWJ yg dikafirkan oleh Wahhabi. Beliau mengajar di Masjid Al-Haram Mekah di Bab As-Salam mengenai ilmu aqidah Ahli Sunnah Wal Jama'ah Al-Asya'irah. Kemudian beliau dihalau oleh Wahhabi dan dimaki oleh Wahhabi sebagai Thogout Babis Salam. Wahhabi adalah Yahudi dan pembunuh ulama Islam.

Blog Ini Telah Mencecah Lebih 1 Juta Pengunjung Dalam Masa 10 Bulan Dari Pembukaan

Min Aina Yanzuruna Ilaina?