11 November, 2011

SMS Buat www.al-fikrah.net


ADMIN-

SMS panjang daripada Ustaz Abu Syafiq menyatakan maksud seperti berikut:

Assalamu'alaikum. Saya (Abu Syafiq) sebelum ini telah banyak kali bahkan sekian lama mengajak para pencinta ilmu berdiskusi atau berdebat atau berbincang dengan saya terutama pada isu Akidah, Ahli Sunnah Wal Jamaah dan selainnya. Mungkin bagi mereka wujud beberapa sifat atau sangkaan yang tidak sepatutnya sedangkan ia boleh diselesaikan dengan perjumpaan-perjumpaan dan diskusi ilmiah beradab.

Maka atas nama cintakan kebenaran saya (Abu Syafiq) mengajak dan menyeru kepada pemilik, orang utama, atau sesiapa sahaja secara rasmi dari laman portal WWW.AL-FIKRAH.NET untuk berbincang atau berdiskusi ilmiah dan beradab dengan saya demi mencari kebaikan bersama.

Untuk makluman semua, saya tidak mengenali mereka dan tidak mengetahui apa ajaran mereka kerana saya tidak ke laman-laman yang membawa ajaran yang dikatakan pelik tetapi seperti yang dimaklumkan oleh beberapa sahabat kepada saya bahawa mereka sama sahaja dengan WWW.AL-AHKAM.NET yang membawa fahaman yang diperkatakan orang sebagai WAHHABI. Wallahu 'alam.

Setelah saya mempelawa WWW.AL-AHKAM.NET untuk berdiskusi dengan saya sejak sekian lama malangnya tiada jawapan dari mereka kini saya menawarkan diskusi ilmiah beradab bagi golongan yang dikatakan serupa dengan laman tadi.

Kepada pemilik atau orang atasan rasmi dari portal WWW.AL-FIKRAH.NET, dengan ini saya mengajak anda semua bertemu dan berbincang secara ilmiah serta beradab dengan saya pada tajuk Akidah, Ahli Sunnah dan lain-lain tetapi oleh kerana masa saya terlalu terhad saya hanya membuka tawaran ini (buat masa ini) sehingga 30.Nov.2011 dan mengikut masa-masa yang sesuai dari itu antara kedua belah pihak secara perbincangan dan format.

-Hubungi Ustaz Abu Syafiq segera di talian 006 -019- 3801979. (Ustaz Abu Syafiq akan berada di luar negara selepas awal Disember 2011

Wassalam. Berani kerana benar.

No comments:


Klik Gambar Untuk Cepat

APA ITU WAHABI SEBENARNYA ?

AKIDAH ISLAM

AKIDAH ISLAM
INILAH AKIDAH ISLAM YANG RIWAYATKAN OLEH IMAM MUSLIM DALAM SOHIHNYA

SYEIKH ABDULLAH AL-HARARI : PAKAR HADITH ZAMAN KINI & PEJUANG AQIDAH ISLAM ZAMAN KINI

SYEIKH ABDULLAH AL-HARARI : PAKAR HADITH ZAMAN KINI & PEJUANG AQIDAH ISLAM ZAMAN KINI
Pakar Ilmu Hadith Zaman Kini Adalah Seorang Ulama Yang Beraliran Ahli Sunnah Wal Jama'ah Iaitu Al-Muhaddith Syeikh Abdullah Al-Harari. Wahhabi Yang Memusuhi Islam Dan Wahhabi Yang Membawa Ajaran Mujassimah Sangat Benci Terhadap Semua Ulama Islam Dan Mengkafirkan Umat Islam

Syeikh Abdullah Al-Harari

  • http://www.youtube.com/watch?v=3XfsIPzC4S8&NR=1

SYEIKH SAYYID 'ALAWI AL-MALIKY

SYEIKH SAYYID 'ALAWI AL-MALIKY
Beliau merupakan ulama ASWJ yg dikafirkan oleh Wahhabi. Beliau mengajar di Masjid Al-Haram Mekah di Bab As-Salam mengenai ilmu aqidah Ahli Sunnah Wal Jama'ah Al-Asya'irah. Kemudian beliau dihalau oleh Wahhabi dan dimaki oleh Wahhabi sebagai Thogout Babis Salam. Wahhabi adalah Yahudi dan pembunuh ulama Islam.

Blog Ini Telah Mencecah Lebih 1 Juta Pengunjung Dalam Masa 10 Bulan Dari Pembukaan

Min Aina Yanzuruna Ilaina?